Patagonie 6 Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Patagonie 6 Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Patagonie 6 Ushuaia

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Februari 2014 | Argentinië, Ushuaia

Om in Ushuaia terecht te komen hebben we 14 uur in de bus gezeten. Pas in de buurt van het einddoel werd het monotone pampa-landschap onderbroken door een bergketen. De oversteek van de Estrecho Magallanes was grappig. De pont, meer een landingsvaartuig vaart tegen de grindoever aan en legt zijn laadklep op de oever. Alle passagiers komen te voet aan boord.
In Ushuaiahebben wij nog een mooie wandeltocht gemaakt in het N.P. van Vuurland. Gisteren zijn wij aan boord gegaan van de Necton. Altijd spannend wat je aantreft, het voelt goed. Het was gezellig tafelen met Aldert en Ditto bij een uitstekende maaltijd kip, gebakken aardappelen en een salade.
Na het ontbijt gaan we uitklaren en steken we het Beagle kanaal over om in Puerto Williams in Chili in te klaren.
Ik heb voorlopig geen internetbereik meer.
via de site necton.nl is het verloop van de zeetocht naar Valparaiso wel te volgen.
De komende dagen hebben we uitzonderlijk mooi weer maar dat kan hier in deze Zuidelijke wateren snel veranderen.

• 15 Februari 2014 - 21:48

Jeanny:

Geniet van de zeiltrip. Met papa alles goed. Het was een geweldige leuke verjaardag met de medebewoners en verzorgenden.

• 15 Februari 2014 - 21:50

Len:

Behouden vaart en geniet! Bas/Sip/Len

• 20 Februari 2014 - 14:16

Marian:

Heb vandaag jullie reisverslagen en foto's allemaal achter elkaar gelezen en bekeken, schitterend! Nu al weer een paar dagen aan boord, wens jullie een goede vaart en kijk uit naar de verslagen van deze onderneming, lieve groeten uit Drunen.