2015 la Gomera - Reisverslag uit Canarische Eilanden, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 2015 la Gomera - Reisverslag uit Canarische Eilanden, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

2015 la Gomera

Blijf op de hoogte en volg Wilma

30 Januari 2015 | Spanje, Canarische Eilanden

La Gomera, een klein eiland ten Westen van Tenerife, biedt een uitdagend, groen wandelgebied. De 3 appartementjes in achtereenvolgens Hermigua, las Hayas en Valle Gran Rey waren goede uitgangspunten voor de pittige wandelingen. De track van de top van de Garajoney op 1487m. naar El Cedro op 250m., verraste ons met goed aangelegde wandelpaden die ons veilig langs de steile hellingen 1200 meter lieten afdalen.

Vanuit Valle Gran Rey volstaat één telefoontje met de reisverzekering om voor de volgende dag 3 vluchten naar NL geboekt te krijgen.
Via tussenstops in Tenerife-Norte en Madrid komen wij op tijd thuis om samen met de familie nog 2 dagen te waken bij mijn vader.
Al 13 jaar geleden is bij hem de ziekte Alzheimer gediagnosticeerd. Tot voor kort was het mijn optimistische papa gelukt om een dankbare en blije Alzheimer-patient te zijn. Die rek was er nu uit.
Op 18 januari stierf hij in onze armen en gelukkig is hem daardoor een verdere aftakeling bespaard gebleven.
Wij kijken met een goed gevoel terug op het mooie persoonlijke afscheid dat wij op 23 januari mochten beleven.

• 06 Mei 2015 - 22:12

Jeanny:

Wat vond ik het vervelend om jullie te moeten bellen ivm de slechte gezondheid van papa.