4 Chiang Rai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 4 Chiang Rai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

4 Chiang Rai

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Ben weer veilig terug op de scooter. Paps en mams hoeven zich geen zorgen te maken. Ben echt heel voorzichtig, de Thai dragen niet eens helm. Ben naar paar dorpjes geweest. Als een toyota pickup mij inhaalde zwaaiden alle passagiers. En dat zijn er heel wat want ze laden de open bakken helemaal vol.

  • 12 Januari 2008 - 10:57

    Jeanny:

    Hartstikke gaaf lijkt me dat. In Indonesie vond ik het heel anstaanjagend, die mensen op scootertjes overal tussendoor, zal daar wel hetzelfde zijn.
    Ik zal even naar Eindhoven bellen.
    Houdoe.

  • 12 Januari 2008 - 11:11

    Jan:

    Heb je berichtjes gelezen. Ziet er goed uit. Verder contact zal ik toch via je hot mail doen. Succes

  • 12 Januari 2008 - 12:30

    Pam:

    He mama,
    Vind het een hele stoere foto mijn moeder op een scooter. Jalt is ondertussen weer wat beter. Maar hij blijft zeurderig komen denk ik kiezen door bijt de hele dag op zijn vingers dus die zijn al aardig ontvelt.
    Heb net papa nog gesproken. Als je hem het wachtwoord van de e-mail stuurt dan kan hij de foto's voor je op een geheugenstick zetten. Je mag ook ons foto's mailen maar niet naar mijn hotmail-account svp want die heeft maar een beperkt geheugen @home kan wel. Veel plezier liefs Pam

  • 12 Januari 2008 - 12:48

    Pam :

    hoi mam heb in totaal 9 foto's van je ontvangen. Maar wat raar is is dat sommige alleen zijn binnengekomen op mijn hotmail en andere alleen op mijn @ home klopt het totale aantal? Pam

  • 12 Januari 2008 - 12:51

    Pam :

    mijn laatste berichtje weet je dat je max 100 foto's kunt plaatsen op wilmadevos.waarbenjij.nu anders moet/kun je geheugen bijkopen Je hebt er nu al 81 op staan!!! Pam

  • 12 Januari 2008 - 13:07

    Jeanny:

    Dat heb ik voor Marijke d'r site voor China ook gedaan. Kost wel veel, hoor. Had per ongeluk 200 foto's en video ruimte € 31,50. Schrok me kapot.
    Kan ook per 100.

  • 12 Januari 2008 - 13:14

    Jeanny:

    ik zie het al, video is zo duur. 100 foto's € 7.50.
    stom, stom stom.

  • 12 Januari 2008 - 17:51

    Jan:

    oplossing hoe je foto's te verzenden
    zie je hotmail

  • 13 Januari 2008 - 12:19

    Marijke:

    Stoer hoor, daar al rond durven te rijden op een scooter! Heb je nu de smaak te pakken en straks in Nederland ook een scooter aan te schaffen?

    Groetjes Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 100072

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: