verwaaid in het Kattegat 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wilma Vos - WaarBenJij.nu verwaaid in het Kattegat 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

verwaaid in het Kattegat 1

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

18 Augustus 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Liggen nu al voor de 4e dag verwaaid in Lynaes Havn aan het begin van het Roskildefjord en dat is zelfs voor ons een beetje teveel van het goede. Voordeel is wel dat ik genoeg tijd heb om wat klusjes te doen o.a. eens een reisverslagje produceren. Had ik net heel mijn verhaal klaar, ik was aan het afronden, wordt de verbinding verbroken. Voor de zekerheid bestaat mijn verhaal nu niet uit één stuk maar komt het in horten en stoten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 100080

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: