3 Baga - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 3 Baga - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

3 Baga

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

03 Januari 2009 | India, New Delhi

Voordat ik in Malhapur in de bus stapte smorgensvroeg eerst naar de market. Ongelooflijk, zoveel couleur local bij elkaar. De batterijen van mijn fototoestel in paar uur leeggemaakt omdat iedereen op de foto wilde en ik ook steeds vertoning van de foto's moest laten zien. Als ze zichzelf zagen lagen ze dubbel.Werden natuurlijk allemaal statieportretten maar het was wel een hele leuke ervaring. Toen 6 uur lange busrit naar hier. Vanmorgen stond er een scooter voor me klaar (schrik niet 3 euro 50 per dag) en heb ik een hele toer in omgeving gemaakt. Mooiste ervaring: in een ondiepe rivier lagen zeker 30 handgemaakte schepen bij elkaar waarin het zand uit de rivier werd geladen. Varen naar de kant waar alles in teiltjes op het hoofd de oever op werd gebracht. Om schepen weer waterdicht te maken wordt de bast van cocosnoten platgeklopt tot vezels. Daar worden de naden mee dichtgebreeuwd.Morgen weer verder naar het zuiden.

  • 03 Januari 2009 - 16:26

    Len:

    Hoi Wilma, proficiat met je mannetje, die vandaag een mooi kado voor zijn verjaardag kreeg: schaatstend door NL!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je foto's.
    12-2 blijf ik slapen in de Wilgenhof, mama heeft een logeerkamer voor me geregeld.
    Groetjes

  • 03 Januari 2009 - 18:50

    Jeanny:

    Ja, ook van ons proficiat van ons. Onze Jan heeft net naar Jan gebeld en hij inderdaad geschaatst.
    Nou, € 3,50 per dag, da's veel, niet dan???
    China is dan wel veel goedkoper. Volgende keer dan maar naar China?
    Groetjes.

  • 03 Januari 2009 - 18:51

    Jeanny:

    Oeps, eerste regel, echt goed algemeen beschaafd nederlands. Sorry

  • 03 Januari 2009 - 19:46

    Marijke:

    Dat klinkt allemaal wel weer erg gaaf! Ik weet wel wat ik zou kiezen schaatsen of naar India? INDIA :)! Brr die kou hier, vreselijk! Ik ben benieuwd naar de foto's!
    En trouwens, nog een gelukkig nieuwjaar!

  • 03 Januari 2009 - 19:57

    Chantal:

    hoi Wilma,

    Allereerst een gelukkig nieuwjaar en tof dat je weer op pad bent. Hopelijk heb je een fantastische reis. Heel veel plezier nog.

    Groetjes Chantal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 100078

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: