geboren 14 juli 2015 Fosse, ons 4e kleinkind - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Wilma Vos - WaarBenJij.nu geboren 14 juli 2015 Fosse, ons 4e kleinkind - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

geboren 14 juli 2015 Fosse, ons 4e kleinkind

Door: Wilma

04 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Den Haag

Veerle komt gezellig een paar dagen logeren.
Op weg naar Den Bosch bezoeken we eerst het Beverbos in de Dortse Biesbosch.
De aanstaande geboorte van haar broertje is inspiratiebron voor leuke aktiviteiten. Samen shoppen we en Veerle zoekt kado'tjes uit voor de kraammand. Ze tekent mama met een heeeeele dikke buik en samen met Elin wordt er een schitterend tweeluik geschilderd.

En dan is de grote dag. Op 14 juli wordt haar broertje geboren.
Veerle heeft het geheim goed kunnen bewaren en onthult nu zijn naam, Fosse Rik Vermeer. Samen met opa bewonderen we het mooie manneke in het ziekenhuis.

En de weelde kan niet op.
In de 2 weken daarna mogen we nog 2 gezonde mooie babies verwelkomen in de familie.