Carieb 2 28 december 2016 - Reisverslag uit Union Island, St. Vincent van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Carieb 2 28 december 2016 - Reisverslag uit Union Island, St. Vincent van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Carieb 2 28 december 2016

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Januari 1970 | St. Vincent, Union Island

Omdat Colin op tijd terug moet zijn voor zijn volgende chartergasten zeilen wij weer naar het Noorden waarbij mijn hand op elk volgend eiland verzorgd moet worden. In Bequai hospitaal krijg ik het advies om zo snel mogelijk van boord te stappen omdat de vingers zonder rust niet zullen genezen. Vanaf dit eiland geen vliegverkeer dus zeil ik, in overleg met de verzekering, terug naar St Lucia waarvandaan ik op oudejaarsnacht gerepatrieerd wordt.
In NL ben ik bijna een heel jaar zoet met een 2e operatie en heeeeel veel fysiotherapie voordat mijn linkerhand weer min of meer weet hoe hij gevraagde taken uit kan voeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Vincent, Union Island

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 99390

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: