Myanmar 2 - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Myanmar 2 - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Myanmar 2

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 December 2013 | Myanmar, Nyaungshwe

Myanmar 2 en waarschijnlijk ook de laatste want wifi is geen probleem maar wel als je zelf geen i-phone, I-pad of zoiets bij je hebt.
Foto's toevoegen waag ik me ook niet aan want ik durf mijn sd-card hier niet aan een aftandse computer in dit internetcafe toe te vertrouwen.
Niet dat ik geen mooie plaatjes heb, wow wat een fascinerend land.
In Yangon heb ik een hele dag in de Schwedagon Paya, naar zeggen de mooiste tempel in Zuid-Oost Azie, doorgebracht. Mijn middagdutje tussen de locals in de op de teakhouten vloer gedaan.
Het reizen is hier niet makkelijk. Omdat ik lange nachtbusritten niet zag zitten ben ik heel luxe van Yangon naar Heho. gevlogen. Vandaar met pichuptruck naar Nyaungshwe aan het Inle lake.
Hier blijf ik voorlopig omdat het relatief lekker koel is en hier van alles te zien en doen is. Kom net van de lokale markt en morgen met een boot het meer op. Zit in een hotelletje met uitzicht op een kanaaltje waar alles aangevoerd wordt voor de lokale markt. Kanaaltje tjokvol grote kano's die punterend voortbewogen worden. Giethoorn in het Oosters en in het groot.

  • 06 December 2013 - 13:31

    Len:

    Mooi om een tijdje in hetzelfde gebied te blijven en daardoor een beetje in de gemeenschap te kijken.
    Veel plezier en de mooie foto's zien we graag later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Nyaungshwe

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 100084

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: