Myanmar 2 - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Myanmar 2 - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Myanmar 2

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 December 2013 | Myanmar, Nyaungshwe

Myanmar 2 en waarschijnlijk ook de laatste want wifi is geen probleem maar wel als je zelf geen i-phone, I-pad of zoiets bij je hebt.
Foto's toevoegen waag ik me ook niet aan want ik durf mijn sd-card hier niet aan een aftandse computer in dit internetcafe toe te vertrouwen.
Niet dat ik geen mooie plaatjes heb, wow wat een fascinerend land.
In Yangon heb ik een hele dag in de Schwedagon Paya, naar zeggen de mooiste tempel in Zuid-Oost Azie, doorgebracht. Mijn middagdutje tussen de locals in de op de teakhouten vloer gedaan.
Het reizen is hier niet makkelijk. Omdat ik lange nachtbusritten niet zag zitten ben ik heel luxe van Yangon naar Heho. gevlogen. Vandaar met pichuptruck naar Nyaungshwe aan het Inle lake.
Hier blijf ik voorlopig omdat het relatief lekker koel is en hier van alles te zien en doen is. Kom net van de lokale markt en morgen met een boot het meer op. Zit in een hotelletje met uitzicht op een kanaaltje waar alles aangevoerd wordt voor de lokale markt. Kanaaltje tjokvol grote kano's die punterend voortbewogen worden. Giethoorn in het Oosters en in het groot.

• 06 December 2013 - 13:31

Len:

Mooi om een tijdje in hetzelfde gebied te blijven en daardoor een beetje in de gemeenschap te kijken.
    Veel plezier en de mooie foto's zien we graag later!