de herfst in Nederland ontvlucht - Reisverslag uit Rome, Italië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu de herfst in Nederland ontvlucht - Reisverslag uit Rome, Italië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

de herfst in Nederland ontvlucht

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

26 Oktober 2010 | Italië, Rome

In Nederland geen weer om te zeilen dus zijn wij afgelopen donderdag van Eindhoven naar Sardinie gevlogen.
We rijden in een knalrood Fiatje 500 Sport langs de kust. Gestart aan de westkust en eergisteren overgestoken naar de oostkust. Aan het einde van de middag zoeken we een overnachtingsplekje en dat lukt wonderwel. Hebben al op veel leuke stekjes geslapen. Van een appartementje midden in de heuvels tot een resort aan de kust toe. Nu verkennen we de Costa Smeralda. Gisteren een bewolkte dag maar verder alleen maar zon en tussen de 18 en 20 graden. snachts af en toe een flinke bui maar dat houdt het landschap groen.
We hebben nog twee dagen om te toeren rond de kop van Sardinie met uitzicht op Bonifatio Zuid-Corsica.
Zijn donderdagavond weer terug.

• 26 Oktober 2010 - 09:24

Jeanny:

Heee, Willem,

Tja, als je zit te boekhouden de godsganselijke dag kijk je wel eens op je hotmail.
    Leuk, leuk, en zeker jullie in een resort.
    Toe maar.
    Nog veel plezier en tot donderdag.
    Ik sta jullie op te wachten bij het vliegveld. Mocht het niet lukken, dan sms ik je.
    Doei.