rondje Zuid-Nederland bij tropische temperaturen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu rondje Zuid-Nederland bij tropische temperaturen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

rondje Zuid-Nederland bij tropische temperaturen

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

08 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Toen Jan afgelopen donderdag op zeilkamp ging heb ik de fietstassen weer ingepakt.
Wat was het schitterend weer en wat is Nederland een ideaal fietsland. Afwisseling in overnachtingen was er geneoeg. Eerste avond warm welkom bij Kim, Simon en Veerle in Den Haag. Tweede avond mijn tentje opgezet op een natuurcamping in Hoge Vuursche en voor de 3e avond een schattig huisje gevonden in een boomgaard in Maurik bij vrienden op de fiets. Het was super en voor herhaling vatbaar.

  • 09 Juni 2010 - 09:16

    Jeanny:

    Hartstikke leuk, maar ik zou het je niet nadoen, zeker niet in dat tentje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 100093

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: