GC 4 Las Palmas en Agaete - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu GC 4 Las Palmas en Agaete - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

GC 4 Las Palmas en Agaete

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Februari 2010 | Spanje, Madrid

Gisteren naar de hoofdstad maar dat is niet echt aan ons besteed. Het museum bekeken en daarna uitgerust bij de jachthaven. Vandaag daarentegen weer een prima dag met een hele mooie wandeling. Nou ja, meer klauteren dan wandelen. Vooral de afdaling door de kloof naar het strandje van Guayedrawas was voor opa en oma een kuitenknijper. Wel een voldoening als je dan beneden staat waar grote golven met enorm spektakel op de keien kapot slaan. Ik zag op tegen de klim weer terug naar boven maar moeilijke pasaages zijn nog beter bergop dan bergaf te doen. Met de huisbaas geregeld dat we hier nog 2 dagen blijven. Voor de laatste 3 nachten heeft hij voor ons een appartement in Playa des Ingles geregeld zodat we vandaaruit het zuiden kunnen gaan bekijken.

• 16 Februari 2010 - 18:04

Pam:

ik hoorde net op het nieuws dat het zo hard waait bij jullie dat o.a. het vliegveld van las palmas gesloten is en dat er reizigers gestrand zijn?