Wintersport in Oostenrijk en Duitsland - Reisverslag uit Stanzach, Oostenrijk van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Wintersport in Oostenrijk en Duitsland - Reisverslag uit Stanzach, Oostenrijk van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Wintersport in Oostenrijk en Duitsland

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Maart 2015 | Oostenrijk, Stanzach

Mijn kleinkinderen leren al aardig skien en als oma nog aan wil haken is het nu of nooit. Twee jaar geleden heb ik een paar dagen les genomen. Dat smaakte naar meer en op 7 februari vertrek ik naar Stanzach, de thuisbasis van de bus-wintersportvakantie met Fital Reizen.
We kunnen elke dag kiezen uit wandelen, langlaufen of skien in verschillende skigebieden, het ene nog mooier dan het andere. Berwang, Zugspitze, Warth, Tannheim, enz.
Het wordt een mooie week met goede begeleiding, leuk gezelschap, perfekte sneeuwcondities en schitterend weer.

Ik zwaai het reisgezelschap uit als het zaterdagmorgen weer zonder mij huiswaarts keert. Zelf pak ik de trein naar Lermos waar P&P&kids de lange latten onder komen binden.
Nog een paar dagen gezellig met de familie sportief bezig zijn voordat ik in Innsbruck op het vliegtuig stap.

en.............het kan niet op...... in maart ook nog een kort weekje van de Skiliftcarrussell in Winterberg genoten.
Het leven van een pensionado is zo slecht nog niet.
Moeten we de boel wel gezond zien te houden.

  • 06 Mei 2015 - 22:10

    Jeanny:

    Wat een sneeuw. Ik laat het skiën wel aan jou over.
    Heerlijk als je hiervan houdt en fijn met kids en kleinkinderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Stanzach

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 99302

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: