Wintersport in Oostenrijk en Duitsland - Reisverslag uit Stanzach, Oostenrijk van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Wintersport in Oostenrijk en Duitsland - Reisverslag uit Stanzach, Oostenrijk van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Wintersport in Oostenrijk en Duitsland

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Maart 2015 | Oostenrijk, Stanzach

Mijn kleinkinderen leren al aardig skien en als oma nog aan wil haken is het nu of nooit. Twee jaar geleden heb ik een paar dagen les genomen. Dat smaakte naar meer en op 7 februari vertrek ik naar Stanzach, de thuisbasis van de bus-wintersportvakantie met Fital Reizen.
We kunnen elke dag kiezen uit wandelen, langlaufen of skien in verschillende skigebieden, het ene nog mooier dan het andere. Berwang, Zugspitze, Warth, Tannheim, enz.
Het wordt een mooie week met goede begeleiding, leuk gezelschap, perfekte sneeuwcondities en schitterend weer.

Ik zwaai het reisgezelschap uit als het zaterdagmorgen weer zonder mij huiswaarts keert. Zelf pak ik de trein naar Lermos waar P&P&kids de lange latten onder komen binden.
Nog een paar dagen gezellig met de familie sportief bezig zijn voordat ik in Innsbruck op het vliegtuig stap.

en.............het kan niet op...... in maart ook nog een kort weekje van de Skiliftcarrussell in Winterberg genoten.
Het leven van een pensionado is zo slecht nog niet.
Moeten we de boel wel gezond zien te houden.

• 06 Mei 2015 - 22:10

Jeanny:

Wat een sneeuw. Ik laat het skiën wel aan jou over.
    Heerlijk als je hiervan houdt en fijn met kids en kleinkinderen.