bruinvis naast de boot - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu bruinvis naast de boot - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

bruinvis naast de boot

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

20 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Net, bijgeschenen door de volle maan de haven van den Osse binnengevaren na een dagje zeilen op de Grevelingen. Blijft een geweldig mooi gebied. Paarden naast de boot in het haventje van Stampersplaat. Bij de ingang van "de Hals" hoorden we gesnuif naast de boot. Ja hoor, een bruinvis. Hij vond onze "Daurade" wel een leuk speelmaatje. Na een half uurtje onder de boot doorduiken hield hij het voor gezien.

• 20 November 2010 - 21:44

Len:

Leuk dat jullie nog een fijne zeildag hadden. Altijd leuk, een bruinvis die rond de boot speelt en de paardjes op de plaat.
    Wij hebben net 50min gedoken, pal voor de deur. Mooi koraal!!
    Gr vanaf Bonaire

• 11 Februari 2011 - 15:29

Frits En Ellie Greve:

Hallo Jan en Wilma, weer eens aan het googelen en opmjullie site terecht gekomen.weer leuke reizen! We zijn nog verschillende keren in de haven geweest,ook met het lustrum,maar troffen jullie nooit.We zouden het zooooo leuk vinden om weer eens gezellig bij te kletsen, want er is vast veel bij te praten,bv over de lofoten.hebben jullie zin om een keer bij ons te komen buurten? Frits-Ellie.Greve@planet.nl , we horen het wel. Groetjes , Frits en Ellie