Myanmar 1 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu Myanmar 1 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

Myanmar 1

30 November 2013 | Myanmar, Rangoon

Zit nu op Don Mueang airport Bangkok achter mijn hot chocolat en free internet te wachten op vlucht naar Myanmar.
De eerste 2 nachten heb ik een hotel in Yangon geregeld en daar ga ik de verdere reis plannen.
Van de onlusten hier in Bangkok heb ik niets gemerkt.

• 30 November 2013 - 06:10

Len Swierstra:

Je zult nu al wel echt in Myanmar gearriveerd zijn. Lekker hoor, zo'n hele maand rondkijken daar. Heel veel plezier en fijn dat wij mogen meegenieten.
    De inhoud van verslag ZB over papa ziet er goed uit. Zo te zien, zijn alle belangrijke details genoteerd.

• 30 November 2013 - 07:50

Jeanny:

Hot chocolat in een warm land. Had je niks anders kunnen bedenken, haha.
    Geniet ervan. Gr.

• 04 December 2013 - 16:58

Marian Pulles:

Hi Wilma

Bijna in Myanmar, super hoor, ik wens je een prachtige reis en volg je verslagen, geniet er van en ik stuur je lieve groeten uit Drunen, stuur jij dan een beetje zonnewarmte, Marian