genieten op de Atlantische Oceaan - Reisverslag uit Madeira, Portugal van Wilma Vos - WaarBenJij.nu genieten op de Atlantische Oceaan - Reisverslag uit Madeira, Portugal van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

genieten op de Atlantische Oceaan

Blijf op de hoogte en volg Wilma

20 Juni 2016 | Portugal, Madeira

Op 24 mei afgereisd naar Faro. Vandaaruit met de trein naar Olhao voor een bezoek aan het schitterende eiland Culatra. Herinneringen ophalen aan de tijd toen wij er zelf voor anker lagen met de Daurade.

Dan verder treinen naar Albufeira om samen met de eigenaar een Bestevaer 50 ft van Algarve naar Madeira te zeilen.
4 dagen en nachten tot Porto Santo. Daarna nog een dag zeilen naar Madeira. Wat een geweldig schip en een mooie zeilervaring. Compleet met vers gevangen tonijn uit de oven en op het voordek genieten van spelende dolfijnen bij de boeg.
Ja dat was genieten.
Nog 2 dagen lavada-wandelingen vanuit een hotelletje in Funchal en dan via Brussel en Roosendaal weer naar Den Bosch..

• 20 Juni 2016 - 07:06

Jeanny:

Prachtige foto's weer.
    Lijkt me toch wel fijn, geen onderhoud, geen kosten, en toch lekker kunnen zeilen en, wat zeker niet verkeerd is natuurlijk, ook lekker eten aan boord.