11 Pakse - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 11 Pakse - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

11 Pakse

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

26 Januari 2008 | Laos, Vientiane

Ja sorry, ik kan het niet laten. Maak ook zo veel mee en dit is gelijk mijn dagboek dus blijf ik dat bijhouden. Het leek even niet te lukken maar ik heb vandaag toch een plaatsje kunnen bemachtigen op vlucht van Luang Prabang naar het Zuiden. You, lucky lady. Scheelt me twee dagen in de bus. Midden Laos zag er van boven af gortdroog uit. Is hier ook stuk warmer, de thermometer wijst 30 graden aan en dat in de schaduw. Maar....morgen ga ik voor paar dagen naar Bolaven Plateau. Daar moet het stuk koeler zijn. Ik maak een toer van 2 of 3 dagen voordat ik weer terug in Pakse zal zijn. Koffieplantages, jungle, watervallen en pitoreske dorpjes. Vandaag voor eerst weer wat Nederlanders tegengekomen. Meesten waren op weg naar Cambodja. Is hier ook toeristischer, heb nu zelfs TV op mijn kamer. Zag op CNN dat de economische situatie van Amerika nog steeds zorgen baart. Kan daar maar een les uit trekken. Laten rollen die dollars die ik nog heb voordat ze nog minder waard zijn. Grapje!!!

  • 26 Januari 2008 - 12:08

    De Oudjes Eindhoven:

    we zitten voor de laatste keer aan de koffie in de Jorislaan, want morgen komt de groep om te verhuizen.
    we hebben je berichtjes gelezen en genieten mee met jouw avontuur. Hebben bewondering voor jou dat je dit allemaal alleen doet.
    Wensen je verder veel reisplezier. Bedankt voor de mooie foto's en verhaaltjes en zo volgen wij jou toch.
    Groetjes van pa en ma.

  • 28 Januari 2008 - 14:03

    Marieke:

    eej tante,

    sorrie dat ik niety eerder gereageerd heb. time fly,s. Zal me is even bijlezen. als ik het zo lees maak je genoeg mee. bij mij begint het ook te kriebelen. dit jaar niet. Maar volgend jaar ga ik misschien wel iets avontuurlijker te werk. Ben ebnieuwd naar alle mooie foto,s. zelf ben ik de kuiten al aan het smeren voor de carnaval. wordt weer onnut. Tot snel en nog veel plezier!!!!!!

    liefs Marieke

  • 28 Januari 2008 - 21:55

    Marian Pulles:

    hoi wilma
    ben zo blij je site gevonden te hebben, zocht al even,maar kwam er steeds niet op terecht. prachtig,al je avonturen te lezen. Gaaf, dat je dit doet allemaal doet. Zou willen, dat ik ook dit ook zo kon. Blijf je volgen en geniet met volle teugen. Als je terug bent ,wil je de boodschappen dan doen voor ma, want wij gaan met de hele familie pulles de verjaardag van rina vieren in portugal. ze wordt 55, maar ze heeft de laatste berichten niet zo goed gehad, vandaar dat we met 20 mensen haar verjaardag gan vieren . Veel ontdekkingen,contacten en alles wat je wilt meemaken. dikke kus uit drunen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 100073

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: