11 Ooty - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 11 Ooty - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

11 Ooty

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Januari 2009 | India, New Delhi

Met een klein busje over een weg met 36 haarspeldbochten (en dit waren dus echte haarspelden)naar een hillstation geklommen op 1700 meter hoogte. Heb ik mijn fleece en jack niet voor niets meegesleept want hier is het snachts 25 graden kouder dan ik de laatste tijd gewend was. Eerste nacht toch liggen kleumen. Tweede dag naar een andere kamer met 2 bedden. Onder een zwaar dek van 6 dekens sliep dat heel wat beter. Een ronde gemaakt tussen de theeplantages door, mooie landschappen. Stadjes zelf vond ik niet de moeite. De afdaling met de bus nog steiler dan het klimmen en onder aan de berg een heel dicht palmenbos, heel apart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 100074

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: