dec 2013 3 Java - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu dec 2013 3 Java - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

dec 2013 3 Java

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 December 2013 | Indonesië, Yogyakarta

Wat nu, 2 en een halve week voorbij, over 2 weken gaat mijn terugvlucht.
Terug naar Myanmar, nou nee, daar waag ik mij niet meer aan. Er ligt een uitnodiging van Kim en Simon. Ze trekken met Veerle 9 weken door Azië , ze zitten nu op Java.
Ik vlieg naar Yogyakarta om me door hen te laten verwennen. Wordt het toch nog een beetje vakantie met de family. Ik kan aanhaken bij een mooi reisprogramma en zo verzeil ik op plekken waar ik in mijn eentje niet terecht zou komen.
De eerste de beste dag staan we tijdens zonsopkomst met zijn viertjes, gekleed in sarong, boven op de Borobudur.
De tweede dag bezoeken we het kraton , een batikwerkplaatsje en stap ik met Veerle een bankgebouw binnen. Voor Myanmar had ik het hele vakantiebudget cash van thuis uit meegenomen. Ik ga nu de dollarbiljetten omwisselen in Roepia. We zijn voor even miljonair.
We stappen om 15.00uur in de nachttrein naar Kalibaru.
Daar staat Richard ons op te wachten en brengt ons naar "Ruma Kita", "Ons Huis" Het is een goddelijke plek waar we ons zeer welkom voelen. Hollandse Peter creëerde de plek, oom Paul en zijn staf leggen ons in de watten.

  • 29 December 2013 - 03:50

    Len:

    Hoi Wilma
    Dat huis ziet er perfect uit en wat leuk om ook Kim, Simon en Veerle te zien op deze prachtige lokatie.
    Eind goed, al goed!

  • 29 December 2013 - 09:40

    Jeanny:

    Bij ons was de vraag, waar laat je heel dat papieren geld, in je kontzakken??? Dan zit je nog een beetje recht.
    Wat zien Kim, Simon en Veerle er goed uit, zeg. Maar wat dacht jij na heel dat ziek zijn?
    Ik hoef niet op de foto.
    Maar wat een mooie foto's, zeg. IK WIL TERUG....

  • 31 December 2013 - 09:42

    Marijke:

    Leuke verhalen tante, klinkt als een geslaagde vakantie. En Veerle heeft het zo te zien ook goed naar haar zin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Yogyakarta

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 100080

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: