12 Tat Lo - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 12 Tat Lo - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

12 Tat Lo

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 Januari 2008 | Laos, Vientiane

Ben weer veilig terug dus kan nu wel verklappen dat ik 3 dagen op een motorcycle rondje Bolaven Plateau gedaan heb. Het was een nagelnieuwe Honda 110 cc met 4 versnellingen. De Lao-people hebben slippertjes aan op de brommers maar ik had voor de veiligheid toch maar mijn bergschoenen aangedaan. Grote rugzak in Pakse achtergelaten en alleen hoogstnoodzakelijke mee onder mijn zadel. Het rondje wordt in de "Lonely Planet" beschreven dus ik was echt niet de enige Falang. Lekker temperatuurtje en een schitterend landschap. Onderweg gestopt in een paar dorpjes en overnacht in een bamboehut in Tat Lo, een klein gehucht bij een waterval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 100070

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: