16 Kochi - Reisverslag uit Kochi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 16 Kochi - Reisverslag uit Kochi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

16 Kochi

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 Januari 2009 | India, Kochi

De VOC heeft hier de Portugezen weggejaagd in 1740. De hollanders hadden het hier goed voor elkaar. Degelijke bouw die voor een deel nog steeds overeind staat. Een vreemde mengeling van euro/aziatische kenmerken. Ben al langzaam aan het afkicken van de vegetarische maaltijden. Mensen wat kunnen ze hier lekker koken. Restaurants worden aangegeven als VEG en NON-VEG. Prima relaxte plek om de laatste dagen door te brengen. Het wordt wel tijd om naar het Noorden af te reizen want temperaturen boven de 30 graden vind ik iets te veel van het goede. Ik hoorde dat er weer een koufront op de loer ligt bij Nederland. Kan ook ik de schaatsen deze winter nog onderbinden. Overmorgen naar Mumbai en zondagmorgen al weer thuis. Bedankt voor al jullie leuke reacties en tot snel.

• 22 Januari 2009 - 00:33

Len:

We hebben genoten van je verhalen!
    Wij genieten van het samenzijn met Renske en Lourens op dit prachtige eiland St Kitts.
    Goede reis retour Wilma

• 22 Januari 2009 - 10:13

Karin:

Heb je zin om op een basisschool over je ervaringen te vertellen?

• 22 Januari 2009 - 12:45

Jeanny:

Van ons ook een hele goeie terugreis. Doe maar dikke kleren aan, want het is vandaag (vind ik tenminste), behoorlijk koud, terwijl het boven 0 is, maar de wind, brrrrrrrr. (ja, ja, ik weet het, een bezorgde zus).
    Ook weer groetjes van papa en mama. Houdoe.

• 23 Januari 2009 - 15:16

Hans Hul:

Jammer dat de reis er weer opzit,Wilma !!
    Ik heb genoten van je verhalen,ervaringen en foto's.
    Goede terugreis en tot ziens op school.
    Groet van je collega Hans