5 zomaar - Reisverslag uit Madikeri, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 5 zomaar - Reisverslag uit Madikeri, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

5 zomaar

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

08 Januari 2009 | India, Madikeri

Heel leuk jullie reacties te lezen. Net de video met mijne Jan op het ijs op mijn site nog eens bekeken om in de sfeer te komen. Maar -18, daar kan ik mij eigenlijk niets bij voorstellen. Hebben wij dat al eens eerder meegemaakt? De voorbereidingen voor een elfsteden zeker al wel gestart, als dat nu nog niet wil lukken dan weet ik het niet meer. Nou iedereen de hartelijke groeten of een dikke knuffel (je mag kiezen), speciaal voor paps en mams. Loop een beetje achter met mijn dagboek maar heb me daar nu voor geinstalleerd in een internetcafe in Madikeri. De smerigste stad die ik ooit gezien heb. Handen jeuken om met sopje aan de gang te gaan hier. Beter de hele brandweerploeg van Waalwijk over laten komen om de slang erop te zetten. Te beginnen boven op de berg, lijkt mij wel iets. De theeplantage waar ik gelogeerd heb hier in de buurt was beter maar dat vertel ik jullie later. Foto's plaatsen gaat hier zeker niet vlot lukken dus die houden jullie van mij tegoed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Madikeri

Mijn eerste reis

No fixed plans.

Recente Reisverslagen:

20 April 2017

Boot verkocht

05 December 2016

Carieb 1 12 december 2016

29 Oktober 2016

Azoren 3

18 Oktober 2016

Azoren 2

14 Oktober 2016

Azoren
Wilma

A good traveler is flexibel and not intend on arrival

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 100075

Voorgaande reizen:

30 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: