weer naar het Zuiden - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Wilma Vos - WaarBenJij.nu weer naar het Zuiden - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

weer naar het Zuiden

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

22 Juli 2010 | Noorwegen, Oslo

Ja, weer een tijdje geleden. Van de Lofoten met de boot naar BODO. Daar geslapen. De volgende morgen net 5 minuten onderweg, weigerde de koppeling alle dienst. Maar reis-en kredietbrief van de ANWB is in zo'n geval wel handig. We hebben bijna 3 uur op de sleepdienst moeten wachten (foutje met een fax in Ned) maar gelukkig hadden ze in BODO een Citroengarage. Toen we daar afgezet werden hebben ze gelijk een goede monteur voor ons vrijgemaakt die het euvel binnen een half uur gratis verholpen had. Hoera voor de CitroenEuropaService. Gisteren Geirangenfjord bekeken en op de gletsjer gestaan. Trekken nu verder zuidwaarts. We combineren het reizen door Noorwegen met het lezen van Noorse literatuur en dat past heel mooi in elkaar. Ook het boek van J.F.Hermans "nooit meer slapen" komt hier helemaal tot leven.

• 22 Juli 2010 - 19:15

Len:

Hoi Noorderlingen

Die goeie ouwe trouwe ANWB heeft weer gedaan wat ze beloofden. Hoop dat jullie auto nu blijft koppelen.
    Mooie plaatjes van de middernachtzon.
    Blijf genieten!

• 24 Juli 2010 - 20:55

Marian Pulles:

met hulp van marieke jullie site weer gevonden. Wat een prachtige gedetailleerde reisverslagen. Gigantisch hoe jullie alles beleven en weergeven. De foto's zijn ook prachtig. Ik wens jullie een heel fijne voortzetting van jullie vakantie en blijf nu de reisverslagen op de voet volgen. Marieke is vandaag vertrokken voor haar grote reis. Nog een heel fijne vakantei en warme groeten uit Drunen,Marian.

• 25 Juli 2010 - 06:44

Jeanny:

Zo, ook dat hebben jullie nu meegemaakt. En nog wel gratis gemaakt. Afwisselende vakantie, niet dan??? Gisteren Marijke en Erwin naar Dusseldorf gebracht. Die zijn voor 4 weken naar Vietnam en Cambodja. Ons dak is nu helemaal klaar en de metselaar is bezig met het voegen van het huis.
    Nog veel plezier. Groetjes.

• 25 Juli 2010 - 12:05

Papa En Mama:

We hebben bezoek van Sip en Leny, daar zijn we blij mee. Internet werkt hier ook, met Sip's telefoon.
    We hebben alle foto's bekeken.
    Mama denkt erover volgend jaar met papa dezelfde reis te maken met wandelschoenen, een tentje en een rugzak.
    Geniet van je vakantie en tot ziens en horens.
    Groetjes