GC 3 de tocht door de Baranco - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu GC 3 de tocht door de Baranco - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

GC 3 de tocht door de Baranco

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Februari 2010 | Spanje, Madrid

Spannend was het wel. De tocht door de baranco de la Aldea. De GC210 die door de kloof kronkelde was te smal voor 2 auto's. Op een gegeven moment stonden wij dus muurvast.Drie tegenliggers en nog 2 auto's achter ons. Gelukkig kwamen er gelijk druk gebarende Spanjaarden assisteren. Spiegels inklappen, nog 5 cm naar recht, 2 vingers tussen de auto en de vangrail, en dan stapvoets verder tot het iets breder werd. He gelukkig...nog steeds geen schrammetje. Wij hebben het eigen risico wel afgekocht maar zouden graag deze splinternieuwe auto over een week weer onbeschadigd op de luchthaven afleveren.

• 15 Februari 2010 - 07:12

Jeanny:

En 't sneeuwt,en 't sneeuwt, en 't sneeuwt maar, het lijkt wel of het niet meer ophoudt, al vanaf gistermorgen, en ze zeggen vandaag weer bijna de hele dag, hele fijn sneeuw. Dadelijk lekker met onze Doerak de bossen in. Maar ik zie wel dat jullie wandelingen met jullie gewicht wel wat zullen doen, niet dan? Het lijkt me daar wel heel mooi. Groetjes.