gran canaria 1 Santa Maria de Guia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu gran canaria 1 Santa Maria de Guia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

gran canaria 1 Santa Maria de Guia

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 Februari 2010 | Spanje, Madrid

Zo ploeg je op de maasdijk door de sneeuw en zo zit je in een zonnig Gran Canaria. Vanmorgen hier aangekomen.In het vliegtuig zat een jongen in de stoel voor ons die dacht op weg te zijn naar Palma de Mallorca. Was dat even schrikken toen hij er achter kwam dat hij boven de Atlantische Oceaan vloog. Hij kon na aankomst weer linea-recta terug naar Weeze.Op de luchthaven stond een prima huurauto'tje voor ons klaar. Eerste indruk van het eiland was maar zo-zo maar we zitten nu een stukje in het binnenland en dat begint er al op te lijken. Zitten in een prima appartementje bij een partikulier. Priveterras met uitzicht op het stadje Galdar en de zee. Jan is het bed aan het testen, ligt voor pampus, moet nog een nacht slaap inhalen. We hebben bij de spar al een karrevracht eten ingeslagen. Ik ga eens kijken wat ik voor een maaltijd kan brouwen.

• 09 Februari 2010 - 20:41

Jeanny:

Heerlijk, dat zonnetje. Stuur eens wat deze kant op, het is hier berekoud. echt waar.
    Maar het ziet er toch allemaal wel leuk uit? Incl. jullie huurauto.
    Groetjes, Jan en Jeanny

• 10 Februari 2010 - 21:06

Walter Und Anne:

Hallo ihr Glückskinder,
    wir müssen hier im kalten Deutschland jeden Tag Schnee schaufeln und ihr habt herrliches Sommerwetter.
    Viel Spaß und gute Reise

Walter