9 Mysoore - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu 9 Mysoore - Reisverslag uit New Delhi, India van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

9 Mysoore

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Januari 2009 | India, New Delhi

Omdat de internetcafe's hier niet dicht gezaaid zijn en de stroom nogal eens uit wil vallen en ik de afgelopen dagen in de wildernis zat loop ik even achter.
In Mysoore, een behoorlijk grote stad, 2 nachten in een groot Arabische stijl hotel overnacht om het paleis en de tempel op de hill te bezoeken. Die Hill voor mij meest aansprekend. Ik had ook bezoek aan fotozaak gepland om een paar foto's te laten ontwikkelen. Nou, maar goed dat ik dat gedaan heb. Was wel even schrikken. Op 2 sd-cards die ik in de internetcafe's gebruikt had zat een virus. Gelukkig kon het virus verwijderd worden en de foto's voor groot deel weer teruggehaald dankzij de fotograaf die me prima heeft geholpen. Hij drukte mij op het hart om nooit meer een sd-card in internet cafe te gebruiken. Eerst dvd laten maken. Goede les en beter halverwege dan dat ik daar thuis pas achter was gekomen. Al met al dus uren bij die fotograaf gezeten en daar goede maatjes mee geworden. Hij heeft ook nog een aantal plaatjes afgedrukt maar die zien jullie dus voorlopig niet meer totdat ik weer een dvd vol heb.In Mysoore was het behoorlijk warm hoewel zo'n arabisch hotel wel lekker doorlucht. Het werd dus tijd het hoger op te zoekn en omdat hier in het gebergte hillstations zijn, aangelegd door de Engelsen een mooie busreis gemaakt naar Baktapur National Park.