dec 2013 2 Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Vos - WaarBenJij.nu dec 2013 2 Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Vos - WaarBenJij.nu

dec 2013 2 Back in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Wilma

28 December 2013 | Thailand, Bangkok

In Bangkok heb ik weer telefoonbereik en bel mijn reisverzekering. Ze raden mij aan op consult te gaan in een ziekenhuis.
De dokter heeft drastische plannen met mij, hij wil mij aan het infuus leggen.
Mijn bagage is nog in het Airport Hotel maar dat is geen probleem.
Vanaf moment van opname loop ik op zoekenhuisslippers in een ziekenhuispijama en badder ik met toiletartikelen van het merk " Budharat Hospital" .
De verzorging is perfekt. Een heel leger Thaise meisjes geeft mij all inclusive service. Zo zijn er de verse-bloemen-meisjes, de waterflessen-dames, de schoonmaakploeg, de keukenstaf, de lab-nurses, medicin-nurses en bloodpressure-nurses.
De laatsten draaien continuediensten. Elke 4 uur willen ze mijn temp, pols en bloeddruk weten. Dat gaat dag en nacht door.
Ook wordt elke mililiter vocht opgetekend, ingaand en uitgaand.

Ik lig op een 2 persoonskamer. Lijkt luxe maar omdat elke pati"ent onbeperkt bezoek mag ontvangen en er een familielid van elke inwonende steevast voor verzorging of gezelschap op de kamer blijft slapen is het toch een drukte van belang.

De dokter komt elke dag langs. Na 5 dagen ben ik opgelapt. Ik drink en eet weer en presenteer met regelmaat iets op het potje.
Ik mag naar buiten.

• 28 December 2013 - 10:26

Jeanny:

Buitenlucht, ook al is het er warm, zal toch wel lekker zijn geweest.